Total Tayangan Halaman

Rawatan Asli Untuk ADHD - Masa memberi perhatian yang serius

Rawatan Asli Untuk ADHD - Masa memberi perhatian yang serius

Apabila anda membaca tentang pelajar kolej menyalahgunakan Adderall untuk mendapatkan melalui peperiksaan mereka, apakah reaksi anda? Mungkin anda mengangkat bahu bahu anda dan berkata 'tidak dapat dielakkan' atau mungkin, jika anda seperti saya, anda fikir ia adalah masa yang tinggi kami mengambil rawatan semula jadi untuk ADHD lebih serius. Jika Adderall diambil dengan kokain, senario kolej besar, maka pelajar risiko serangan jantung atau strok.

Ia kadang-kadang menyedihkan untuk membaca blog ADHD dengan ibu bapa mencatat kejadian-kejadian pada hari itu.

Kita membaca mengenai masalah dos, terlalu banyak atau terlalu sedikit. Ini tidak akan berlaku dengan rawatan semulajadi untuk ADHD. Kita membaca mengenai anak-anak berhadapan dengan kebimbangan dan ia seolah-olah menjadi masalah yang lebih besar daripada ADHD itu sendiri. Sekarang jika ibu bapa ini dianggap penawar semula jadi untuk ADHD, maka akan terdapat kanak-kanak yang jauh lebih kecil mengalami kemurungan dan kebimbangan. Ini adalah sebab mengapa kita harus mengambil rawatan semula jadi untuk ADHD lebih serius kerana ada hanya tiada kesan sampingan dan mereka boleh dan mengurangkan gejala ADHD.

Kita tahu bahawa kanak-kanak salah didiagnosis dengan ADHD - sebagai contoh tekanan yang berkaitan keluarga boleh menyebabkan kanak-kanak berkelakuan buruk di sekolah tetapi ia tidak ADHD. Kita juga tahu bahawa kira-kira 25% daripada kanak-kanak yang didiagnos dengan ADHD sebenarnya boleh mempunyai gangguan bipolar atau beberapa keadaan sama seperti gangguan kebimbangan, kemurungan, sindrom Tourette, atau ODD. Jika ada misdiagnosis maka kanak-kanak ADHD risiko akan turun jalan ubat dengan kesihatan dan ketagihan risiko yang terlibat yang hanya tidak demikian dengan penawar semula jadi untuk ADHD.

Pada masa kini, kita diberitahu oleh pakar-pakar yang mengambil sebarang ubat tidak akan menyembuhkan ADHD tetapi tidak malangnya adakah ia akan membantu kanak-kanak untuk memberi tumpuan kepada tugas harian seperti kerja-kerja, meningkatkan tumpuan untuk melakukan kerja rumah, hubungan dengan rakan-rakan dan semua yang lain perkara yang kita tidak meminta kepada kanak-kanak kerana mereka membesar. Di Britain, Siasatan Kanak-kanak baik selepas dua tahun penyelidikan intensif oleh pakar-pakar terkemuka telah menerbitkan penemuannya. Ia mengatakan bahawa kanak-kanak adalah terlalu tertekan, terutama di sekolah dan mahu pemansuhan ujian biasa. Ia menekankan kepentingan kehidupan keluarga.

Ini membawa kita kepada persoalan cara terbaik untuk mendekati ADHD dan kehidupan keluarga sememangnya pusat sebagai laporan yang mencadangkan. Kebanyakan pakar kini bersetuju bahawa pendekatan yang pelbagai termasuk diet, bimbingan ibu bapa, aktiviti masa hijau dan sokongan sekolah adalah cara terbaik untuk merawat penyakit ini. Tetapi anak-anak masih memerlukan beberapa bentuk ubat-ubatan dan rawatan semula jadi untuk ADHD yang ideal. Jika anda ingin mengetahui mengapa, di mana dan berapa banyak mereka kos, klik pada pautan di bawah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar