Total Tayangan Halaman

Rawatan kuku Kulat - Satu Langkah berjaga-jaga Keselamatan Yang Anda Perlu Tahu

Rawatan kuku Kulat - Satu Langkah berjaga-jaga Keselamatan Yang Anda Perlu Tahu

Adakah anda tahu bahawa 63% daripada orang yang mati dalam kemalangan jalan raya kerana mereka tidak meletakkan mereka di tali pinggang keledar?

Sudah tentu, kita tidak bercakap mengenai kereta atau kemalangan, tetapi prinsip yang sama terpakai. Adakah anda mengambil langkah berjaga-jaga sebelum mengambil rawatan? Secara khusus di sini, kita akan bercakap tentang langkah-langkah yang perlu anda tahu sebelum memilih rawatan kulat kuku.

Apabila anda bercakap tentang kulat kuku, pemikiran pertama yang datang ke fikiran adalah kebersihan. Lagipun, biasanya kebanyakan orang menghubungkan kulat dengan tempat-tempat kotor. Tetapi dalam jangkitan kulat, ini tidak semestinya kes itu. Jangkitan kulat boleh datang dari kolam renang awam, gimnasium, bilik mandi. Juga ia memberi kesan kepada orang yang berpeluh banyak. Kenapa begitu? Kerana kulat suka tumbuh dalam panas, kawasan lembap. Jadi di sini adalah langkah berjaga-jaga yang pertama: Pastikan diri anda kering sepanjang masa.

Rawatan kulat kuku boleh disimpulkan kepada dua perkara. Ubat-ubatan preskripsi dan ubat-ubatan kaunter. Ubat preskripsi berfungsi dalam 50% kes, tetapi ia datang dengan kesan sampingan. Yang paling teruk daripada mereka menyebabkan kerosakan kekal pada hati anda. Lebih ubat kaunter datang dalam bentuk banyak, tetapi saya perlu tertekan hakikat bahawa kebanyakan mereka tidak berfungsi!

Ya. Kebanyakan produk rawatan kulat kuku anda mencari di internet tidak berfungsi. Tetapi ada harapan lagi. Anda berhati-hati boleh belajar dan memilih yang paling sesuai lebih produk kaunter yang bekerja untuk anda. Bagaimana anda boleh berbuat demikian? Simple. Anda boleh mulakan dengan menyemak beberapa jenama terkenal dan mengetahui lebih lanjut mengenai pro dan keburukan mereka. Dengan berbuat demikian ia seperti anda telah kalah tali pinggang keledar anda sebelum memandu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar